Bine ați venit la Freightlink. Dacă sunteți nou în domeniul rezervărilor de transport de marfă, știm că există unele lucruri pe care nu le-ați întâlnit până acum. Iată câteva dintre întrebările frecvente pe care clienții noștri noi tind să ne adreseze.
Unde pot verifica disponibilitatea unei curse?
Din păcate, nu toți operatorii de feriboturi oferă informații în timp real despre disponibilitatea locurilor. Dacă doriți să verificați disponibilitatea pentru anumite curse, vă rugăm să contactați serviciul pentru clienți.
Cum știu ce este inclus în biletul meu?
În partea dreaptă a fiecărui orar al curselor veți vedea un buton "Detalii". Apăsând pe acest buton, veți vedea ce este inclus în bilet, cum ar fi mesele, cabinele etc.
Cu cât timp înainte trebuie să fac o rezervare?
Pentru a vă mări șansele de a obține un bilet, vă recomandăm să vă rezervați biletul cât mai curând posibil. De asemenea, asigurați-vă că ați îndeplinit toate cerințele vamale necesare înainte de check-in.
Unde pot afla care este statusul rezervării mele?
Puteți vizualiza statusul rezervării dvs. și multe altele prin vizualizarea panoului de utilizator al contului dvs.
Ce este o rezervare EDI?
Aproximativ 80% dintre operatorii noștri sunt în legătură cu noi prin EDI ("Schimb electronic de date"). Acest lucru înseamnă că avem o conexiune directă, în timp real, cu operatorul pentru rezervări noi și actualizări.
Când voi primi facturile pentru rezervări?
Odată ce am primit confirmarea de la operator că vehiculul dvs. a fost expediat, factura dvs. va fi trimisă prin e-mail la adresa de e-mail furnizată cu rezervarea inițială.
Ce înseamnă diferitele statusuri de rezervare?
Instrumentul nostru de urmărire și localizare afișează următoarele statusuri "în curs de desfășurare" pentru rezervarea dvs. -
ASR - În așteptarea răspunsului furnizorului
Am trimis detaliile rezervării dvs. către operatorul de feribot și așteptăm confirmarea primirii acestor informații.
ACR - În așteptarea răspunsului clientului
Așteptăm mai multe informații/detalii sau o decizie specifică din partea clientului înainte de a continua cu rezervarea. Rezervarea dvs. nu poate fi trecută de la ACR la „Complet” fără ca noi să primim mai întâi aceste informații de la dvs.
WL - Lista de așteptare
Rezervarea dvs. este în așteptare. Acest lucru se poate întâmpla din mai multe motive. Pentru a afla mai multe, luați legătura cu echipa noastră de servicii pentru clienți.
În aplicația Freightlink App, cum selectez dimensiunea corectă a vehiculului meu?
După ce apăsați pe iconița drop-down de lângă opțiunile pentru vehicule, puteți naviga printre diferitele tipuri și lungimi de vehicule pentru a o alege pe cea care se aplică vehiculului dvs.
Cât de precise trebuie să fie informațiile mele atunci când fac o rezervare?
Este esențial să ne furnizați informații corecte și exacte. Dacă nu sunteți sigur de ceva ce trebuie să furnizați, contactați echipa noastră de servicii pentru clienți.