Informații importante
În ultimele luni, a fost evidențiată o creștere a numărului de refuzuri mărfuri periculoase.
Având în vedere acest lucru, am elaborat tabelul de mai jos care listează unele dintre problemele comune, ni se prezintă la sosirea în Port, cerințele Codului IMDG și soluțiile posibile:
Lucrăm îndeaproape cu MCA, care sunt o Agenție Executivă a Departamentului Transporturilor. Împărtășim informații relevante și neconforme cu MCA și lucrăm pentru îmbunătățirea siguranței în zonele de mare și de coastă. De asemenea, MCA ne ajută să oferim sprijin clienților noștri pentru a asigura în orice moment transportul sigur al mărfurilor periculoase.
Pentru mai multe informații și asistență, urmați https: //www.gov.uk/government/organisations/maritime-and-coastguard-agen ...
Certificatul de ambalare a containerului / vehiculului nu este completat
Informațiile minime solicitate în Certificatul de ambalare sunt numele, data și semnătura. Persoana care a ambalat și încărcat mărfurile pe vehicul trebuie să completeze acest lucru.
Certificatul de ambalare a containerului / vehiculului trebuie completat de persoana responsabilă pentru încărcarea mărfii în vehicul.
Declarația nu este completată
Informațiile minime solicitate în Declarația Expeditorilor sunt data și semnătura.
Persoana care a completat Nota privind mărfurile periculoase (DGN) trebuie să completeze acest lucru.
Expeditorul este responsabil să se asigure că informațiile corecte sunt furnizate pe DGN și trebuie să completeze și să semneze Declarația.
Punctul de aprindere prea scăzut pentru PGIII
Grupul III de ambalare are în mod normal un punct de aprindere minim de 23C. Cu toate acestea, dacă vâscozitatea produsului îndeplinește cerințele stabilite în IMDG 2.3.2.2, atunci putem accepta un punct de aprindere sub 23C.
Dacă mărfurile îndeplinesc cerințele prevăzute la 2.3.2.2, trebuie să menționeze „În conformitate cu IMDG 2.3.2.2” în DGN. Vom putea apoi să acceptăm încărcarea cu un punct de aprindere sub 23C.
Dacă cele de mai sus nu sunt menționate pe DGN sau dacă produsul nu îndeplinește cerințele prevăzute în IMDG 2.3.2.2, atunci încărcarea va fi refuzată.
O greutate pentru mai multe numere ONU
Greutățile și informațiile de ambalare separate trebuie să fie listate pentru fiecare nume de transport adecvat, număr ONU și grup de ambalare.
Este important ca fiecare nume corect de transport, număr ONU și grup de ambalare să aibă propria greutate și informații despre ambalare. Dacă acest lucru nu poate fi determinat, încărcarea va fi refuzată.
Nicio Notă privind mărfurile periculoase
Cu excepția cazului în care produsul nu este scutit de Codul IMDG, trebuie să fie furnizată o notă de mărfuri periculoase completată și semnată, și certificatul de ambalare a containerului / vehiculului, care respectă capitolul 5.4 din Codul IMDG, pentru toate articolele periculoase.
Dacă nu se poate stabili că produsul nu este periculos, încărcarea va fi refuzată până la furnizarea unei DGN complete.
ided.Informații obligatorii care lipsesc pe DGN
Fiecare articol de mărfuri periculoase trebuie să conțină informațiile minime solicitate, conform IMDG 5.4.1.4. Aceasta include:
- Numărul ONU
- Nume corect de livrare (completat cu numele tehnic corect al produsului, acolo unde este necesar)
- Clasa primară (inclusiv subdiviziunea *)
- Orice risc secundar * (e) *
- Grupa de ambalare*
- Nume tehnic*
- Informații despre ambalaj și greutate.
*Daca este aplicabil.
Când lipsesc informațiile solicitate, încărcarea va fi refuzată. Înainte de aprobarea expedierii trebuie să fie furnizat un DGN corectat.
Expediere din clasa 1.4 într-o unitate închisă de transport
Livrările de clasa 1.4 variază în funcție de modul în care trebuie transportate, în special clasa 1.4C, 1.4G și 1.4D; acestea trebuie să fie expediate într-o unitate de transport închisă și sunt limitate la 10 kg pe navă.
Înainte de expediere trebuie completat un formular de unitate închisă de transport (CTU).
Sperăm că acest ghid este de interes pentru dvs. și clienții dvs. și că veți găsi acest lucru util când pre-nominați mărfuri periculoase. Sperăm că acest lucru va reduce eventualele refuzuri inutile de marfuri periculoase la sosirea în Port.
Departamentul rezervări transport de marfă DFDS
Pentru mai multe informații, aruncați o privire la ghidul nostru ADR sau discutați cu echipa noastră de servicii pentru clienți.