Atât operatorii de feribot DFDS cât și P&O au lansat declarații cu privire la creșterea taxelor impuse de Consiliul de Port Dover în Portul Dover și modul în care aceasta va afecta rezervările dvs. cu feribotul. Vă rugăm să rețineți, atât Freightlink, cât și operatorii de feribot nu au NICIUN CONTROL asupra acestei creșteri de taxe.
Cu sinceră dezamăgire, vă informez că DFDS a primit o scrisoare de la Consiliul de Port Dover în legătură cu o Revizuire de Taxă de Feribot, care se aplică tuturor serviciilor de feribot care operează în portul Dover.
Desigur, DFDS a contestat acest lucru în termeni cât mai puternici și, în ciuda celor mai bune eforturi, a fost comunicat de către Consiliul de Port Dover, și citez:
„Consiliul de administrație a stabilit că tarifele de debarcare din tariful său de feribot ar trebui să crească cu privire la transportul rutier cu 5 lire sterline pe expediere, începând de duminică 19 Iulie 2020” (6,00 EUR pe transport pentru clienții plătitori în euro).
Este extrem de important pentru mine să subliniez că această creștere a taxelor nu este în niciun fel percepută sau benefică pentru DFDS, ci este doar o creștere a tarifului de feribot direct de la Consiliul de Port Dover. Cu toate acestea, în calitate de furnizor, ni s-a solicitat să colectăm această taxă suplimentară în numele Consiliul de Port Dover începând cu data de 19 Iulie 2020, care va apărea pe factura dvs. ca „Dover Harbour Board Charge” și va fi aplicată tuturor tipurilor de unități.
Nu mă încântă de loc să fiu purtătorul unor astfel de vești nedorite și aș dori să vă asigur că am făcut tot ce am putut (în numele dvs.) pentru a contesta această creștere!
Am dori să profităm de această ocazie pentru a vă mulțumi pentru înțelegere, sprijin continuu și loialitate, în timp ce vă reamintim că contactul dvs. dedicat rămâne disponibil dacă aveți nevoie de clarificări suplimentare.
Wayne Bullen, DFDS
Sincer sperăm că sunteți în siguranță și bine în timpul acestor provocări COVID-19. În ultimele trei luni ne-am concentrat în menținerea unui nivel de serviciu sigur și constant pe toate cele opt rute de marfă și servirea lanțurilor de aprovizionare esențiale către și dinspre Marea Britanie și Irlanda pentru a vă putea oferi cel mai înalt standard posibil.
Am introdus numeroase măsuri pentru îmbunătățirea călătoriei șoferului cu mai mult aer curat, distanțare socială adecvată și opțiuni excelente de masă și opțiuni de cabină, dacă este cazul, în numele trecerilor sigure și confortabile cu P&O Ferries. Ca și rezultat, suntem încântați să vă împărtășim, că am înregistrat recent un scor NPS de 75 din sondajele noastre în cadrul șoferilor, ceea ce reprezintă un feedback excelent pentru noi și pentru tot echipajul care ne ajută să realizăm acest lucru.
Cu toate acestea, COVID-19 a dus la reducerea volumelor pe toate rutele noastre și, prin urmare, Consiliul de Port Dover a comunicat tuturor companiilor de transport maritim o notificare a creșterii de 5 GBP a tarifelor de debarcare pentru toate tipurile de unități de marfă. Această taxă crescută se aplică camioanelor, remorcilor sau autoutilitarelor neînsoțite începând cu 19 Iulie 2020 (referitor la Scrisoarea de la Consiliul de Port Dover).
Aceasta se aplică tuturor traficului de mărfuri de import și export care trece prin Portul Dover. În conformitate cu clauza 3.2 din termenii și condițiile noastre standard, nu avem de ales decât să transmitem clienților noștri această taxă suplimentară de 5 £ (sau 6 €) începând cu aceeași dată. Pentru transparență deplină, vom stabili o linie separată pe facturile noastre și vom identifica această taxă suplimentară drept „Port Dover Additional” pentru toate traversările Calais - Dover și Dover - Calais începând cu 19 Iulie 2020.
Sincer ne pare rău pentru această creștere a costurilor, în special în această perioadă grea, dar vă asigurăm că este ceva total peste controlul nostru.
Altfel, vom continua să deservim lanțurile de aprovizionare pe Canalul Englez, și așteptăm cu nerăbdare să continuăm cooperarea în 2020.
Henrik Pedersen, P&O Ferries