La Freightlink, suntem foarte conștienți de amenințarea fraudei în aplicațiile de credit și de problemele pe care le poate provoca. De asemenea, ne dăm seama că este foarte important ca toți clienții noștri care dețin afaceri să știe că poate fi prevenită. Iată 11 modalități de prevenire a cererilor de credit false -
1. Asigurați-vă că aveți numărul de înregistrare din 8 cifre al companiei solicitante.
O companie își poate schimba numele de câte ori dorește, dar NU își poate schimba numărul de înregistrare.
2. Dacă cererea de credit a fost primită prin e-mail, aruncați o privire la adresa domeniului de e-mail care a fost utilizată și apoi aruncați o privire atentă la cea de pe site-ul web (dacă există) pentru a vedea dacă este la fel.
Fraudatorii sunt cunoscuți că fac aplicații false pentru credit folosind adrese de domenii de e-mail care sunt aproape identice (litere chirilice sunt utilizate în mod obișnuit). Acest lucru este foarte dificil de observat, așa că verificați cu atenție.
3. Obțineți un număr fix de la compania solicitantă și apoi căutați-o pe „Google”.
Nu știi niciodată ce informații ar putea dezvălui o astfel de căutare.
4. Aruncați o privire pe site-ul companiei solicitante. Întrebați-vă dacă informațiile de pe site-ul web se potrivesc aproximativ cu informațiile financiare pe care le aveți deja.
Multe site-uri web oferă în mod natural o imagine strălucitoare despre afacere. Cu toate acestea, fraudatorii care văd site-urile web ca pe un instrument cu adevărat util, pot „strica” iar pretențiile lor fantastice ar trebui să vă pună în gardă.
5. Gandiți-vă să aruncați o privire pe adresa companiei solicitante de pe „Hărți Google”.
O locație vizuală de unde se presupune că compania solicitantă tranzacționează vă poate ajuta să vă formați o opinie mai clară despre activitatea solicitantului.
6. Verificați compania cu orice agenție de referință de credit pe care o utilizați.
Sperăm că agenția dvs. de referință de credit vă va arăta valoarea companiei pe o perioadă de 3 - 5 ani, astfel încât să puteți vedea „direcția de călătorie” - să fiți mai precaut dacă există o tendință descendentă.
7. Obțineți o copie a ultimelor conturi depuse pentru a vedea dacă există informații utile despre companie (cum ar fi un cont de profit și pierdere, bilanț, detalii despre remunerația administratorilor, dividendele plătite și tranzacțiile cu părțile aferente) pe baza cărora se poate evalua riscul și vedea care factori ar putea să nu fi fost luați în considerare de agenția de referință de credit pe care o utilizați. Ați putea fi surprins - unele agenții de referință de credit au dat „evaluări putrede” pentru companii care au o valoare foarte mare și nu doriți să ratați oportunitatea de a tranzacționa cu astfel de entități, bazându-se în totalitate pe opinia unei surse.
Conturile pot fi obținute gratuit și foarte ușor de la UK Companies House.
8. Dacă conturile arată foarte bine și nu par a fi fost pregătite de o firmă de contabili, întrebați-vă dacă par „prea bune pentru a fi adevărate” și sunt posibil false.
Fraudatorii comit ceea ce este cunoscută drept „fraudă de firmă scurtă” folosind conturi false și agențiile de referință de credit rareori identifică problema înainte de a fi prea târziu.
9. Cereți întotdeauna 2 referințe comerciale și asigurați-vă că sunt urmate.
Uitați-vă să vedeți dacă referințele provin de la „părți conectate”. Dacă cel care face referinta afirmă că a făcut tranzacții cu firma solicitantă de 5 ani, dar compania solicitantă a fost înființată abia acum 2 ani, fiți prudenti. Întrebați-vă dacă a existat o companie anterioară și, dacă da, ce s-a întâmplat cu aceasta.
10. Dacă agenția dvs. de referință de credit are funcția de a vedea ce alte numiri au directorii companiei solicitante, aruncați o privire.
Orice mențiuni privind întreprinderile anterioare, mai multe companii eșuate sau alte companii cu denumiri similare ar trebui să vă facă precaut.
11. Pentru clienții potențiali „mediocri”, solicitați plata în avans la primele expedieri prin transfer bancar. Nu card sau cec.
Plățile cu cardul pot fi solicitate de titularul contului și tranzacțiile pot fi inversate, uneori săptămâni sau chiar luni mai târziu.