"Frecvența traversărilor mărită-Capacitate Sporită-Ecologic"
Scandlines investesc mult în aceste momente în traversărilor lor cele mai aglomerate Gedser-Rostock și Rodby-Puttgarden.
Gedser-Rostock
Investițiile vor continua cu noile feriboturi MV Berlin și MV Copenhagen care se așteaptă să fie puse în funcțiune până la sfârșitul anului 2016.
Vor exista 20 de plecări pe zi oferind astfel o capacitate sporită de două ori jumate mai mare comparativ cu vechile feriboturi.
Alte investiții includ:
- Transportarea anumitor IMDG (Mărfuri internaționale maritime periculoase) la ambele porturi
- Transportul ecologic prin folosirea tehnologiei de ultima generație pentru a reduce emisiile de CO2
- Feribotul MV Kronpins Frederik va fii folosit pentru a înlocui alte feriboturi atunci când este necesar pentru a oferi un program continuu și punctual, în fiecare zi.
- Îmbunătățirea parcării pentru tiruri mărind capacitatea astfel la 60 de tiruri inclusiv șoferi la terminalul Gedser, Scandlines.
Rodby-Puttgarden
Îmbunătățirile la ambele porturi Rodby și Puttgarden va reprezenta prioritatea în 2017 pentru a permite operaționarea feriboturilor care urmează să fie introduse
Cât despre ruta Geser-Rotosck, principala inovație va fii transportul ecologic prin folosirea tehnologiei de ultima generație pentru a reduce emisiile de CO2
Alte îmbunătățiri includ:
- Mărirea capacității pe această rută folosindu-se de feribotul MV Kronprins Frederik special dedicat transportului de marfă
- Perioadele de capacitate maximă vor fii maximalizate cu înca 32 de săptămâni
- Traversări extra IMDG (Mărfuri Internaționale Maritime Periculoase)
Strategie Verde
Începând cu 2017 Scandlines vor continua pe aceași rută ECO în Gedser și Puttgarden.
De asemenea, vor fii primii care vor introduce primul feribot cu emisii zero pe ruta Rodby-Puttgarden, feribot electric putând fii încarcat la port.