Sistemul de contraflux al operațiunii Brock este conceput pentru a menține traficul pe M20 și pe alte drumuri din Kent în mișcare atunci când există perturbări ale traficului prin Canalul Mânecii.
Atunci când există orice fel de perturbare în Canalul Mânecii, traficul de camioane pe M20 care se îndreaptă spre portul Dover sau spre Eurotunnel nu are unde să meargă.
Acesta este motivul pentru care acum există un sistem de contraflux, pe care îl numim "Brock", care poate fi instalat peste noapte. Acesta separă traficul pe benzi diferite pe ambele carosabiluri și menține M20 și alte drumuri locale deschise și în mișcare.
Acest lucru înseamnă că, odată ce contrafluxul este instituit, dacă vă aflați pe M20, dar nu mergeți spre port sau LeShuttle (Eurotunel), vă puteți continua călătoria în mod normal. În același timp, acest sistem ajută la controlarea modului în care vehiculele de marfă de mare tonaj se îndreaptă spre portul Dover sau spre LeShuttle (Eurotunel).
Alerte
Autostrăzile naționale utilizează următoarele alerte pentru a vă informa cu privire la starea operațiunii Brock:
- ROȘU - M20 este închisă
- PORTOCALIU (AMBER) - M20 este deschisă, dar se folosește contrafluxul
- VERDE - M20 funcționează în mod normal (fără contraflux)
Cât de des este utilizat contrafluxul?
De cele mai multe ori, contrafluxul nu va fi utilizat - ceea ce înseamnă că M20 funcționează complet normal.
De ce închidem M20?
Pentru a instala în siguranță contrafluxul, trebuie să închidem autostrada peste noapte. În timpul acestor închideri, vor fi instituite devieri locale semnalizate în mod clar. La redeschiderea autostrăzii M20, contrafluxul va fi instalat și pus în funcțiune.
Ce trebuie să faceți dacă contrafluxul este în funcțiune
Dacă vedeți că este "în uz" contrafluxul, puteți folosi în continuare M20, dar trebuie să vă acordați mai mult timp pentru călătorie. Deoarece este vorba despre un contraflux și configurația drumului este diferită, limita de viteză va fi de 50 mph (80 km/h). Acest lucru înseamnă, de asemenea, că autostrada continuă să funcționeze în ambele sensuri.
Dacă nu mergeți spre porturi, ci vă deplasați în Kent, tot ce trebuie să faceți este să intrați pe banda corectă și să conduceți prin configurația temporară a benzilor respectând limita de viteză.
Dacă vă îndreptați spre porturi sau spre Eurotunel atunci când contrafluxul este activ, înseamnă că există perturbări pe întregul canal. Vă rugăm să consultați operatorul de feribot sau de tren pentru a vedea dacă ar trebui să continuați. Dacă vă continuați călătoria, odată ce ajungeți la intersecția 8 de pe M20, va trebui să vă alăturați benzii corecte unde veți fi oprit, deoarece vom gestiona fluxul de trafic către porturi.
Dacă veniți în Regatul Unit și folosiți M20, între intersecțiile 9 și 8 veți folosi sistemul de contraflux în ambele sensuri pe carosabilul dinspre Londra. Va fi în vigoare o limită de viteză de 50 mph (80 km/h). Semnele vă vor îndruma să intrați în contraflux la intersecția 9 și să ieșiți la intersecția 8.
Pentru mai multe informații, vizitați pagina Autostrăzilor Naționale Operațiunea Brock pentru actualizări privind circulația.