Suntem încântați să anunțăm că Fastgate în Europoort este acum gata pentru traficul însoțit, începând cu 18.04.2024, ora 13:00.
Șoferii vor folosi acum Fastgate pentru a se înregistra pentru o cursă, după cum urmează:
- Fastgate va prelua automat rezervarea din sistem, utilizând numărul de înmatriculare al vehiculului sau numărul de identificare al unității (în cazul în care sistemul nu recunoaște unitatea, șoferul poate introduce referința rezervării pe touchscreen-ul chioșcului). Vă rugăm să rețineți: vehiculul nu va putea intra în port fără o rezervare, iar rezervările nu pot fi făcute la poartă.
- Șoferul își va scana pașaportul cu ajutorul scanerului de pașapoarte din chioșc - acest lucru este obligatoriu pentru autoritățile de frontieră britanice.
- Chioșcul îl va informa pe șofer unde să parcheze în terminal.
- Chioșcul va tipări 2 bilete:
- Cartea de îmbarcare
- O carte de destinație - șoferul trebuie să o plaseze în fereastra cabinei din interiorul vehiculului - aceasta informează personalul portuar dacă vehiculul călătorește spre Hull sau Tilbury.
- Șoferul va scana codul QR de pe cartea de îmbarcare la chioșcul de la bordul navei din zona de recepție pentru a printa cardul de acces la cabină*
*Vă rugăm să rețineți unele variații față de procesul standard pentru primele câteva săptămâni:
Sistemul este în curs de implementare, așadar, inițial, cardul de acces la cabină va fi furnizat șoferului după cum urmează:
- Șoferul trebuie să ducă cartea de îmbarcare la recepția de la bordul navei - rugăm șoferii să meargă direct la recepție după îmbarcare.
- Personalul de la recepție va scrie numărul cabinei și punctul de adunare de urgență pe cartea de îmbarcare și îi va da șoferului cardul de acces la cabină corespunzător.
Vă vom ține la curent cu orice modificări aduse acestui proces.
P&O Ferries