Permisele de Port (cunoscute sub numele de GVMS GMR în GB, PBN în Irlanda, SiBrexit în Franța) sunt create din MRN-uri de Import. Fără MRN-uri de Import nu veți putea genera un Permis de Port cu autoritatea necesară care va împiedica accesul în port.
Altfel cunoscute sub numele de sisteme de pre-depunere sau de logistică, Permisele de Port au fost introduse în Marea Britanie și UE pentru două lucruri -
- Ca să asigure că TOATE procesele vamale au fost finalizate ÎNAINTE ca vehiculul să ajungă în port
- Acționează ca și un factor declanșator pentru actualizarea unora dintre procedurile vamale, cum ar fi biroul de tranzit, care permite autorităților vamale să știe că mărfurile au părăsit un teritoriu vamal și au intrat în altul
SISTEME DE PERMIS DE PORT
Fiecare jurisdicție diferită are un sistem de trecere a porturilor cu care să se confrunte -
- FRANȚA - SI Brexit (exemplu de export - „Exxxxxx”)
- SPAIN - Teleport II*
- BELGIA - RX Seaport
- OLANDA - Portbase
- REPUBLICA IRLANDA - PBN (exemplu de export - „xxxxxxxx”)
- IRLANDA DE NORD - GVMS (GMR)
- Marea Britanie - GVMS (GMR)
IMPORTANT
- În general sunt necesare referințele din aceste sisteme de trecere a portului, NU din declarația vamală
- În mod normal, va trebui furnizat un MRN al Uniunii Europene, NU unul din Marea Britanie.
Împreună cu orice declarație ENS de siguranță și securitate necesară, toate numerele MRN separate de export și import / tranzit sunt apoi introduse în sistemele de trecere a porturilor GB și UE. Dacă declarațiile au fost depuse corect, înregistrarea va fi acceptată și validată.
NUMERE DE REFERINȚĂ
Când este acceptată, va fi produsă o singură referință. De exemplu, din sistemul GVMS (GB) și sistemul PBN (Republica Irlanda). Dacă oricare dintre numerele MRN sunt invalide, intrarea va fi respinsă, iar transportatorul va trebui să contacteze clientul.
Aceste numere de referință sunt apoi transmise companiei de feribot pentru a finaliza o ultimă verificare pentru a vă asigura că declarațiile au fost completate corect.