Acest aspect este cunoscut sub numele de NEPREZENTARE. Toate neprezentările sunt tratate cu seriozitate de către Freightlink și de către toate companiile de feribot. După toate acestea, un spațiu a fost ocupat pentru a face loc rezervării dvs! Clienții care nu se prezintă, în mod constant, vor fi refuzați la îmbarcarea pe viitor. Vă rugăm să rețineți că anumiți operatori de feribot pot implementa taxa pentru neprezentare și nu avem altă opțiune decât să vă adăugăm acest cost la factura dvs. Vă rugăm să verificați cu atenție data și ora călătoriei pe biletul dvs. de feribot și dacă sunt incorecte să ne anunțați.
În mod normal se pot schimba și rezervarea se poate anula fără nici o taxă în plus până la data plecării dvs, așă că dacă puteți să ne anuntați, faceți-o.
Dacă nu v-ați prezentat dar doriți în continuare să călătoriți, atunci trebuie să faceți altă rezervare cu Echipa Servicii cu Clienții la nr. +44(0)844 847 9000. Dacă vă prezentați cu o rezervare la care nu v-ați prezentat, îmbarcarea dvs. vă poate fi refuzată.